1 DAYS! Holly's due very soon!

Discussion in 'Kidding Koral' started by Sara, Jan 26, 2008.

  1. Sara

    Sara New Member

    605
    Oct 4, 2007
    Ellensburg, WA
    Holly's due in 9 days! She's getting very puffy in her cha-cha, and her udder is getting bigger everyday! Last night I had a dream that she kidded with twins, a boy and a girl. The boy was white with blue eyes and the girl was the color of Holly but with no spots and blue eyes. Imagine how disappointed I was when I woke up to realize it was only a dream! :( I'm so so so excited, I can't wait to give her the birthing clip.

    [​IMG]

    Isn't she the most beautiful pregnant lady you ever saw?
     
  2. kelebek

    kelebek New Member

    Oct 5, 2007
    South Texas
    I am so excited Sara - I just can't wait!!!!
     

  3. hornless

    hornless New Member

    326
    Oct 5, 2007
    I hope she kids for you soon! Is she a FF?
     
  4. Sweet Gum Minis

    Sweet Gum Minis New Member

    Oct 6, 2007
    Easley, SC
    Hehe what a cute pic! Hope you get what you dreamed for!!! :D
     
  5. kelebek

    kelebek New Member

    Oct 5, 2007
    South Texas
    hornless - if I remember right - she is a first freshner.

    She is bred to a beautiful blue eyed buck - I am on the wait list for one of the babies, and sara has bought my little kinder goat from me. So I am just as anxious as she is - it is killing me because she is a couple hours from me and I am on pins and needles over here waiting!!! LOL
     
  6. StaceyRosado

    StaceyRosado Administrator Staff Member Supporting Member

    Oct 4, 2007
    NJ
    She is very beautiful miss Sara. It seems like the closer you get the farther away it is! lol

    but 9 days will soon be 8 tomorrow.

    Allison - now this is fun two people really excited about the same goat - such a wonderful thing. :D
     
  7. liz

    liz Active Member

    Oct 5, 2007
    Shelocta PA
    Is this 9 days making her due on 150? If you count her "due" on 145 thats ONLY 4 days to go! I would start watching her then...My Tilly as a FF decided to surprise me on day 144! And Bink was on 147....Yup, she's gonna give you twins and I'm sure beatiful ones at that!
     
  8. kelebek

    kelebek New Member

    Oct 5, 2007
    South Texas
    Lets hope for twin doelings - although I wanted a buck from her first - I now have Joe - But I will be happy with either!!!

    Come on Holly!!!
     
  9. Sara

    Sara New Member

    605
    Oct 4, 2007
    Ellensburg, WA
    9 days from 145. I doubt she'll wait till 150 her pooch is already a lot more red. I can't tell if it's goo or just sensitive.
     
  10. alyssa_romine

    alyssa_romine Breaking Dawn Ranch

    Oct 4, 2007
    arkansas
    Wow!!! I am so happy for you and Holly! I know how excited you must be!!!
     
  11. LiddleGoteGurl

    LiddleGoteGurl New Member

    810
    Nov 29, 2007
    WI
    Oh, I am sure you are bouncing off the walls! YAY! Go Holly!
     
  12. Dover Farms

    Dover Farms New Member

    Oct 16, 2007
    NW Ohio
    YAY!! More bouncing babies!

    Poor, poor Katherine....all these people having goat babies and she has to try and get her "baby fix" with pics until she can have some of her own! :lol: :D
     
  13. Muddy Creek Farm

    Muddy Creek Farm New Member

    Oct 5, 2007
    Keokuk, Iowa
    I know how you feel Katherine!!! I want babies too! Anyways.... Sara I bet you are through the roof with excitement!!
     
  14. LiddleGoteGurl

    LiddleGoteGurl New Member

    810
    Nov 29, 2007
    WI
    LOL I know Jacque :D. I am pretty sure I am going to go over and steal one of my neighbor's babies to bottle raise.. ;). I am going NUTS! Hehe.
     
  15. LiddleGoteGurl

    LiddleGoteGurl New Member

    810
    Nov 29, 2007
    WI
    Yep Chelsey! Except, you are probably going to have babies before me :). Lucky!
     
  16. Sara

    Sara New Member

    605
    Oct 4, 2007
    Ellensburg, WA
    I keep having dreams of the babies Holly has. LOL! It's driving me nuts!
     
  17. StaceyRosado

    StaceyRosado Administrator Staff Member Supporting Member

    Oct 4, 2007
    NJ
    the excitement will do that to you!

    Katherine I have to wait till May - so I know the feeling
     
  18. Dover Farms

    Dover Farms New Member

    Oct 16, 2007
    NW Ohio
    Geez!! We'll just be getting done with kidding season and Stacey will just be starting up!!! :shock: :lol:
     
  19. StaceyRosado

    StaceyRosado Administrator Staff Member Supporting Member

    Oct 4, 2007
    NJ
    so you all will be all the more able to share the excitement with me :D
     
  20. goatnutty

    goatnutty Active Member

    Oct 9, 2007
    South East,IN
    I don't start till early July!