Bonnie's little boy is growing... a bit

Discussion in 'Photogenic' started by RunAround, Mar 31, 2010.

  1. RunAround

    RunAround New Member

    Feb 17, 2008
    Massachusetts
    LOL he is so cute I had to take some more pictures of him: :love:

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    Spooked by my mom's dog:
    [​IMG]
     
  2. TinyHoovesRanch

    TinyHoovesRanch New Member

    OMG HES SOOOOO CUTE!!!! I love the ears :D
     

  3. farmgirl42

    farmgirl42 New Member

    640
    Jan 2, 2010
    Eastern Ohio
    He is absolutely adorable! And, I agree, those ears are pretty unique, too.
     
  4. RunAround

    RunAround New Member

    Feb 17, 2008
    Massachusetts
    Thanks! His ears are wicked cute, but they are slowly straightening out. Needed a little BoSe. :)

    Ok, a few more:
    [​IMG]

    Next to sister:
    [​IMG]

    Lets face it, his sister knows how to look cute too!
    [​IMG]
     
  5. liz

    liz Well-Known Member

    Oct 5, 2007
    Shelocta PA
    Awwwww...he is so cute!! And little! :love: Sissy looks like she's a 5 weeker next to a newborn! :shocked:
     
  6. StaceyRosado

    StaceyRosado Administrator Staff Member Supporting Member

    Oct 4, 2007
    NJ
    cant believe how tiny!!!
     
  7. AlaskaBoers

    AlaskaBoers New Member

    May 6, 2008
    Wasilla Alaska
    oh woe! small!!!

    how old are they now?
     
  8. myfainters

    myfainters New Member

    Oct 29, 2009
    Lancaster, CA
    OMG ADORABLE!!!!!!!!!! I am sooooooooooooo in love!!!!! I'm a freak for buckskins and then you throw in the fact that he's a pocket baby! Eeeeeek too cute. :) :lovey:

    I had NO idea that ear issues could be a Selenium deficiency by the way...... I wish I had known that 8 weeks ago..... :(
     
  9. cdtrum

    cdtrum New Member

    Aug 25, 2008
    Northern Indiana
    Ashley both babies are so, so darn cute......but that little Tiny-Tim pulls my heart strings!
     
  10. 4kids

    4kids New Member

    844
    Jul 21, 2009
    Is this the one Melissa is getting? He is such a little teacup!
     
  11. StaceyRosado

    StaceyRosado Administrator Staff Member Supporting Member

    Oct 4, 2007
    NJ
    no I think she is getting Spices little guy Jen
     
  12. RunAround

    RunAround New Member

    Feb 17, 2008
    Massachusetts
    Nope, that is Spice's boy she is getting. :) Who is a wild and crazy and healthy as can be now.
     
  13. 4kids

    4kids New Member

    844
    Jul 21, 2009
    Oh- they are soooooooooooo excited!!!!
     
  14. toth boer goats

    toth boer goats Moderator Staff Member Supporting Member

    Jul 20, 2008
    Corning California
    They are adorable....... :love: :greengrin:
     
  15. shadycreekgoats

    shadycreekgoats New Member

    800
    Mar 23, 2009
    Northern Illinois
  16. WalnutGroveFarm

    WalnutGroveFarm Senior Member

    Sep 27, 2008
    Southern Ohio
    So very cute, love the buckskin.