Buck Naked Boers 2020 Kidding Season

Discussion in 'Waiting Room' started by Buck Naked Boers, Jun 11, 2020.

  1. Buck Naked Boers

    Buck Naked Boers Well-Known Member

    Oct 14, 2012
    Oregon
    Well we are not having as many kidding's this year as many of you have had. But we are starting our kidding season this next week! Our first Doe due is due to kid anytime between June 12-20. This will be her first kidding. According to ultrasound she should be having triplets.
    Introducing....."Rey of Hope". We call her Rey. IMG_1361.JPG My daughter took some pictures of her recently all prettied up for her birthing announcement photos. lol. Thought I would share these. I will continue to post new photos and update as she gets closer to having babies.
    IMG_1363.JPG IMG_1362.JPG
     
    Last edited: Jun 11, 2020
  2. CountyLineAcres

    CountyLineAcres Well-Known Member

    Jan 22, 2014
    Mineral Ridge, Ohio
    Gorgeous!! How exciting!
     
    Moers kiko boars likes this.

  3. Moers kiko boars

    Moers kiko boars Well-Known Member

    Apr 22, 2018
    Oklahoma
    Very nice doe! And really cool pictures! Which buck is she bred to? I like to see both parents , just to see who the kidds take after! Congrats. I hope the kidding goes well & easy for all of you!
     
    GoofyGoat and Iluvlilly! like this.
  4. Buck Naked Boers

    Buck Naked Boers Well-Known Member

    Oct 14, 2012
    Oregon
    Thank you Countylineacres.
    Yes we can’t wait for babies! Hoping all goes well!
     
  5. Buck Naked Boers

    Buck Naked Boers Well-Known Member

    Oct 14, 2012
    Oregon
    Hi Moers! Thank you! I will probably need to get permission to post a photo of him here since he isn’t my buck. Good idea tho to post his picture.
    He is one of kindlehope farms bucks tho. I will get permission from them to post first.
    Thank you I hope all goes well too!
     
    Moers kiko boars likes this.
  6. TheGoatWhisperer

    TheGoatWhisperer Nibbles! Not again...

    Jan 17, 2014
    Oregon
    Hey everyone! Here is daddy. Wilton Boer Goat Ranch Epic’s Fire. IMG_0964.jpg
     
    Iluvlilly! and Moers kiko boars like this.
  7. TheGoatWhisperer

    TheGoatWhisperer Nibbles! Not again...

    Jan 17, 2014
    Oregon
  8. Moers kiko boars

    Moers kiko boars Well-Known Member

    Apr 22, 2018
    Oklahoma
    Ohhhh myyy goodness:omg:. HES A BIG BOY!
    Those are going to be some awesome kidds! :neat: cant wait to see them!
     
    Iluvlilly! likes this.
  9. toth boer goats

    toth boer goats Moderator Staff Member Supporting Member

    Jul 20, 2008
    Corning California
  10. TheGoatWhisperer

    TheGoatWhisperer Nibbles! Not again...

    Jan 17, 2014
    Oregon
    We can’t wait either!! He has lots of black and dapples in his line so should be colorful babies. But that really doesn’t matter to me I just want them and mom to be healthy! Mom is from Mr League (Camo), Ruby’s Super Nova, and Cat In The Hat lines. These are gonna be some awesome kids I just know it!
     
  11. Buck Naked Boers

    Buck Naked Boers Well-Known Member

    Oct 14, 2012
    Oregon
    Thank you Moers. We are pretty excited to see her babies!
     
    Moers kiko boars likes this.
  12. TheGoatWhisperer

    TheGoatWhisperer Nibbles! Not again...

    Jan 17, 2014
    Oregon
    She’s looking really big today! Ligaments are pretty much gone but bag could be more full. Not time yet but that can change so quickly! Lol

    IMG_2468.jpg
     
    Moers kiko boars likes this.
  13. Moers kiko boars

    Moers kiko boars Well-Known Member

    Apr 22, 2018
    Oklahoma
    She looks soooooo ready! (rofl) Bless her heart. I cant wait to see how many & what they look like. That Buck is huge, and she looks like a pretty big girl! What are you guessing they will look like? Solids, paints, dapples???.
     
    Iluvlilly! likes this.
  14. toth boer goats

    toth boer goats Moderator Staff Member Supporting Member

    Jul 20, 2008
    Corning California
    Pretty doe.

    She is carrying low. ;)
     
    Moers kiko boars likes this.
  15. TheGoatWhisperer

    TheGoatWhisperer Nibbles! Not again...

    Jan 17, 2014
    Oregon
    Dad has lots of black in his line so hoping for black and dapples! She is very ready! Acting very uncomfortable tonight and udder is ready to explode. Lol
     
  16. TheGoatWhisperer

    TheGoatWhisperer Nibbles! Not again...

    Jan 17, 2014
    Oregon
    Yes she is! Her mom carries low too. It can be very deceiving when trying to guess how many are in there! Lol But ultrasound definitely saw 3.
     
  17. TheGoatWhisperer

    TheGoatWhisperer Nibbles! Not again...

    Jan 17, 2014
    Oregon
    Here is her udder today. Doubled in size in the last 24 hours and very tight. No goo yet. Very soft ligaments and uncomfortable tonight so we will see! IMG_2494.jpg
     
  18. Moers kiko boars

    Moers kiko boars Well-Known Member

    Apr 22, 2018
    Oklahoma
    Well did you get kidds? Or a good nights sleep? How is she this morning? We are all in ANTICIPATION mode:waiting:
     
    toth boer goats likes this.
  19. TheGoatWhisperer

    TheGoatWhisperer Nibbles! Not again...

    Jan 17, 2014
    Oregon
    Not a good nights sleep but no babies yet lol she had a very restless night. She’s very talkative today and has been losing a small amount of goo. Seems to be having some contractions as well.
     
    Iluvlilly! and Moers kiko boars like this.