The Goat Spot Forum banner
1 - 7 of 7 Posts

·
Registered
Joined
·
499 Posts
Discussion Starter · #1 ·
Yay I tested my goats for some diseases (CAE, CL, johnes, and something that started with a b :head scratch:) anyway everyone is negative! I was so stressed out thinking of all the what ifs I was driving myself crazy! Lol well I'm so glad my goats are happy and healthy:)
 

·
Dave (TDG Farms) S.E. Washington State
Joined
·
4,805 Posts
... I dont know if Ill even get close enough for the spell check to guess what it is but ill give it a shot... nope, either it doesnt know the word or I am so far off its making fun of me by giving suggestions that should be farther from my attempts at it spelling it. Unless of course its Blue tongue
 

·
Registered
Joined
·
499 Posts
Discussion Starter · #6 ·
... I dont know if Ill even get close enough for the spell check to guess what it is but ill give it a shot... nope, either it doesnt know the word or I am so far off its making fun of me by giving suggestions that should be farther from my attempts at it spelling it. Unless of course its Blue tongue
Haha nope not blue tongue idk even what that is!? :)
 
1 - 7 of 7 Posts
Top