YAY! I passed!

Discussion in 'Goat Frenzy' started by RunAround, Feb 10, 2010.

  1. RunAround

    RunAround New Member

    Feb 17, 2008
    Massachusetts
    After lots of reading, moaning and groaning and carrying on I passed the Dairy One Goat Technician Certification Exam. So I can now do Milk Test!! :leap: :leap: :leap:

    I can also do verification tests for anyone who needs it and One day milk tests :D

    [​IMG]

    So maybe I'm a little more excited than I should be, but oh well. LOL :stars:
     
  2. jberter

    jberter New Member

    CONGRATULATIONS LADY...So glad all the hard work has paid off..... :cool: :leap: :stars: :wahoo:
     

  3. SDK

    SDK New Member

    Jun 26, 2008
    Yucaipa ca
    YAY!!!now, why do you haveto be so far lol
     
  4. kelebek

    kelebek New Member

    Oct 5, 2007
    South Texas
    Now what exactly is this for? Sorry - never heard of it before so REAL curious :)
     
  5. ProctorHillFarm

    ProctorHillFarm New Member

    Have you found someone to group test with- or are you going to owner sample?
     
  6. lissablack

    lissablack New Member

    Nov 30, 2009
    Congratulations! That is terrific!

    Jan
     
  7. toth boer goats

    toth boer goats Moderator Staff Member Supporting Member

    Jul 20, 2008
    Corning California
    That is terrific news ...A big congrats... :leap: :clap: :stars: :wahoo:
     
  8. StaceyRosado

    StaceyRosado Administrator Staff Member Supporting Member

    Oct 4, 2007
    NJ
    she did moan and groan and carry on ---- so this is for me too :leap: :stars: :clap: ;)
     
  9. SterlingAcres

    SterlingAcres Member

    996
    Oct 19, 2009
    Congrats!!!! That's awesome :) I'd love to do that.
     
  10. RunAround

    RunAround New Member

    Feb 17, 2008
    Massachusetts
    :slapfloor: :ROFL: :slapfloor: :ROFL: Well I needed to complain to someone. And now I can milk test your girls for you. :p So was it sorta worth it?
     
  11. SterlingAcres

    SterlingAcres Member

    996
    Oct 19, 2009
    Hey ummmmm I'm *only* 2.5 hrs north of Stacey. lol hint hint :p
     
  12. StaceyRosado

    StaceyRosado Administrator Staff Member Supporting Member

    Oct 4, 2007
    NJ
    bring them all down -- we will have a party :D
     
  13. SterlingAcres

    SterlingAcres Member

    996
    Oct 19, 2009
    Sweet :D Need to get someone bred first though lol
     
  14. SterlingAcres

    SterlingAcres Member

    996
    Oct 19, 2009
    Hey, question... Can you test does that aren't registered, just for self notes / improvements?
     
  15. RunAround

    RunAround New Member

    Feb 17, 2008
    Massachusetts
    Sure, if Stacey wants to do a group test. :p

    Yes, you can test unregistered does. I think you could even do that yourself since they are unregistered and it doesn't count for anything.
     
  16. SterlingAcres

    SterlingAcres Member

    996
    Oct 19, 2009
    Yeah, but if you're a professional now, I'd feel better if you did it :p I'd love to test Callie. Her dam has a really nice udder. I wish I took pictures when I picked her up. grrr lol
     
  17. RowdyKidz

    RowdyKidz Senior Member

    Apr 2, 2009
    NW Ohio
    That's great Ashley!!!! CONGRATS!!!! :cool:
     
  18. greatcashmeres

    greatcashmeres New Member

    Jul 13, 2008
    Maine
    Congrats on hard work that paid off big time! It is a big deal and we would throw you a party if we could! :wahoo: :cool: :stars: :dance:
     
  19. liz

    liz Well-Known Member

    Oct 5, 2007
    Shelocta PA
    :clap: Congrats Ashley! Wonderful news that you can officially be a "tester"

    I was gonna go thru Langston, but after finding that I wouldn't be able to test the does from the farm I got Penny from and AGS telling me it wouldn't be "worth" having my single doe tested...I gave up.
     
  20. RunAround

    RunAround New Member

    Feb 17, 2008
    Massachusetts
    Wow! They said it wouldn't be worth it? I think that if you really think they can get a star then it is worth it. :wink: