Oh nee! Die dwaze varkens, nou, ik heb geen honden meer ☹, dus ik denk dat ik me daar niet al te veel zorgen over hoef te maken... Ik was me er zeker zorgen over dat ze in te krappe ruimtes zouden komen, waar ze misschien zouden proberen te bijten, dus ik dacht dat ik een apart huis voor ze zou houden... als de varkens in hun aangewezen huis blijven... dat is misschien weer een ander verhaal, lol. Maar ik heb Nigeriaanse dwerggeiten en de deur van hun huis waar ze in passen, zal waarschijnlijk snel te klein zijn voor de varkens... dus misschien werkt dat wel. Maar ik denk nu dat ik ze in dezelfde wei ga houden, ze gewoon ga scheiden in een kleinere ruimte met panelen totdat ik zie hoe de interacties gaan, en totdat ik er zeker van ben dat iedereen gezond is en zo. Gewoon totdat ik ze volgend voorjaar heb opgezet, waar ze gescheiden zullen zijn van geiten [emoji846], maar ze zullen nog steeds dezelfde weilanden en hekken delen, en daarom maakte ik me extra zorgen over de gezondheid. Ik zet ze eigenlijk dichter bij mijn kas en tuinen, zodat ik de overgebleven producten gemakkelijk naar ze toe kan verplaatsen, dus tussen dat en de weelderige wei die we hebben, hoop ik dat ze bezig blijven en geen problemen veroorzaken! Ze zullen altijd weggehouden worden van de geiten en kids voor de zekerheid, ik heb zelfs verhalen gehoord over varkens die uiers bijten omdat ze de melk kunnen ruiken [emoji33]